Přeskočit na obsah

Řešíte ve vaší organizaci některou z následujících věcí?

  • Kolik hodin fakturovat a komu?
  • Omezený nebo žádný přehled o ziskovosti smlouvy na zákazníka?
  • Jednotný a přehledný reporting měření SLA?
  • Žádná transparentnost při dosahování SLA?
  • Manuální činnosti v procesech a nestabilní workflow?
  • Hromady e-mailů od zákazníků z různých zdrojů, které jsou nepřehledné?
  • K vyřešení jednoho tiketu je potřeba mnoho různých systémů a řada excelových listů?

 

Pokud ano, přečtěte si naši příručku pro poskytovatele služeb.

Bez ohledu na to, zda jste poskytovatel IT služeb nabízející outsourcing IT nebo zdali jste poskytovatel finančních služeb, HR nebo facility, vaše podnikání spočívá především v kvalitě nabízených služeb, které vašim zákazníkům umožní soustředit se na svůj business.

Mnoho poskytovatelů služeb však má potíže s poskytováním efektivních, procesně řízených služeb, které jsou plně přizpůsobeny potřebám klienta – aniž by museli trávit čas a zdroje ručním přizpůsobováním každého procesu.

Buďme v kontaktu!   info@solutia.cz
Tel +420 267 316 318
RESOURCES

Knihovna
Blog
Webináře a novinky