Přeskočit na obsah

IT Service Management

Přejděte na cenově dostupné agilní řešení ITSM zlepšující procesy!

Pohled skupiny ISG

“Efecte ITSM svými funkcemi zjednodušuje IT procesy a ESM. Klíčové vlastnosti systému jsou jeho uživatelská přívětivost a vysoký stupeň integrace. Díky tomu je Efecte ITSM v tomto kvadrantu vycházející hvězdou.

Klíčové vlastnosti Efecte ITSM

Samoobslužný portál

Zahrnuje kompletní funkčnosti webového obchodu. Položky k objednání jsou plně konfigurovatelné dle požadavků společnosti například od smartphonů, přes software až po vizitky. Lze nastavit schválení a přidělit nákladová střediska pro sledování nákladů. V jedné transakci lze objednat více položek katalogu služeb.

Nadřízení mohou být zahrnuti do procesu žádosti o službu jako schvalovatelé. Jakmile požadavek na službu čeká na schválení, může být zasláno e-mailové upozornění správci, který může rozhodnout, zda požadavek schválí nebo odmítne. Schválení lze delegovat na jiné známé uživatele během nepřítomnosti nebo ponechání plynulého chodu operací. Schvalovatel může definovat, komu a na jaké časové období delegovat schválení.

No-Code Workflow

Modul pro správu Workflow umožňuje správcům navrhovat procesy a automatizace pomocí předkonfigurovaných stavebních bloků bez jakéhokoli programování.

Řešení Efecte ITSM zahrnuje po instalaci tři vzorové pracovní postupy (Workflow) pro různé případy použití. Tyto pracovní postupy je možnost upravit bez nutnosti kódování podle katalogu služeb.

Výkonný reporting

Rozšířené možnosti online reportování a zobrazování informací na jednotlivých nástěnkách. Reporty je možné generovat do *.pdf a nechat pravidelně, například denně, zasílat na definované uživatele, či skupiny uživatelů. (Management společnosti, obchodníky, aj.).

Reporty a nástěnky lze přizpůsobit každému uživateli, či skupinám uživatelů.

Přehledné reporty o všech požadavcích na služby.

Kanban nástěnky

Nástěnky Kanban umožňují agilní vytváření a spouštění pracovních procesů a služeb.

Nástroj Efecte pro servisní podporu je v souladu se specifikacemi PinkVerify a SERVIEW pro podporu koncových uživatelů. Týmy servisní podpory mají různé způsoby, jak si vizualizovat aktuální úkoly. Kromě zobrazení jednotlivých seznamů pro každý tým podpory může být použit Kanban Board, který skvělým způsobem vizualizuje aktuální situaci.

CMDB - konfigurační databáze

Konfigurační databáze (CMDB) v nástroji Efecte poskytuje holistický pohled na podnikový majetek.

Flexibilní pohledy umožňují vytvářet požadované šablony pro správu majetku a jejich konfigurace.  Vizuální analyzátor na první pohled ukazuje vztah jakékoli položky k procesům, jednotlivcům a dalším prvkům.

Neomezený počet konfiguračních položek v CMDB.

Integrační prostředí

Pro integraci nástroje s dalšími systémy je dostupné popsané rozhraní Web API postavené na standardech HTTP, jenž umožňuje výkonnou a flexibilní komunikaci s datovým modelem platformy.

Knowledge base

Vytvořte jeden zdroj pro články znalostní báze

Rychlé vyřešení problémů díky článkům znalostní báze až po incidenty

Umožněte vyřešit problém samotným uživatelem, tím, že propojíte znalostní bázi se samoobslužným portálem

Najděte nejužitečnější řešení tím, že požádáte o zpětnou vazbu od uživatelů

Fulltext search

Mnoho nativních konektorů

Service Desk řešení Efecte nabízí celou řadu před-připravených nativních konektorů na nejznámější aplikace.

ITSM řešení Efecte je možné provozovat
On-Premise nebo v Cloudu

Efecte Cloud SaaS

Dedikovaná infrastruktura

Automatizovaný monitoring

Dedikovaná aplikace

Automatizovaná a dedikovaná okna pro upgrade

Provozováno na Solutia + Efecte

Automatizovaná škálovatelnost

ISO certified Data Center – 9001, 14001 a 27001

Automatizované zálohování

Private Cloud On-Premise

Automatizovaný monitoring

Dedikované aplikace

Vlastní zákaznická infrastruktura a síť

Automatizovaná okna pro upgrade dle dohody

Provozováno na Solutia + Efecte

Automatizované zálohování dle dohody

Buďme v kontaktu!   info@solutia.cz
Tel +420 267 316 318
RESOURCES

Knihovna
Blog
Webináře a novinky